Friday, December 7, 2012

ჩემი ერთერთი ბედნიერი დღე

ჩემთვის ერთერთი უბედნიერესი დღე იყო როცა მე და ჩემი ძმაკაცები  შევიკრიბეთ ერთერთი უმნიშნელოვანესი დღესასწაულის აღსანიშნად ეს იყო წმინდა გიორგის ხსენების დღე.ჩვენ  პირველი საათისთვის შევიკრიბეთ ჩვენს სკოლასთან,ჩვენ ყველამ მიულოცეთ ერთმანეთს გიორგობა და დავიწყეთ ფიქრი თუ სად წავსულიყავით,დიდი ფიქრი არ დაგვჭირვებია და გადაწყდა რომ მივდიოდით დათოსთან.ხვიჩა დათო და ლაშა წავედით სამწვადის საყიდლად დანარჩენები კი დათოსთან წავედით სახლში,ჩვენ რომ მივედით  ნაკვერჩხალი  გავაღვივე და ბიჭებმა  ამასობაში სამწვადეც მოიტანეს მწვადის შეწვა დავიწყეთ  ცოტა ხანში მწვადიც შევწვით ღვინო დავაგემოვნე და შემდეგ სუფრასაც მივუჯექით.მაგრად გავერთეთ:ვიცეკვეთ ვიმხიარულეთ სურათები გადავიღეთ რათა ეს დღე არასოდეს დაგვიწყნოდა და ღვინოც დავლიეთ. ხვიჩას და ჩემს რამოდენიმე ძმაკაცს ადრე მოუწიათ წასვლა . ჩვენ დავრჩით გავაგრძელეს ქეიფი, რამოდენიმე საათის შემდეგ ჩვენც წამოვედით .



ასე ავღნიშნეთ გიორგობა მე და ჩემმა ძმაკაცებმა!!: )

No comments:

Post a Comment